Teresa Arévalo Caraballo Candidatura por Albacete

Teresa Arévalo Caraballo

Nacín en Cidade Real hai 34 anos. Crecín na vila de Miguelturra e despois de aprobar a proba de acceso á universidade trasladeime a Madrid para realizar os meus estudos. A situación precaria, que nos afecta a tantos neste país, obrigoume a volver a vila. Desde a miña adolescencia participei de maneira puntual en movilizacións estudiantis, pero no é ata miña chegada á Facultade de Ciencias Políticas da Complutense cando comezo a implicarme activamente na militancia política e nos movimentos sociais. O meu activimismo político sempre tivo como obxectivo loitar por unha sociedade máis xusta e con oportunidades para todos. Para min a política é o instrumento co que facer e pensar esa vida mellor para a cidadanía. Ademais esa implicación na política permitiume coñecer aos que xa nunca deixaron de ser os meus compañeiros e compañeiras, cos que aprendín que só as alternativas colectivas e compartidas poden cambiar as vidas da xente.

Comparte o meu perfil