Marta Sibina Camps Candidatura por Girona

Marta Sibina Camps

Nacín en Breda (Girona) o 15M de 1973. Actualmente traballo como enfermeira e son diplomada con posgrao de especialidade en cirúrxica. Son fundadora da revista Cafèambllet, unha publicación local que destapou varios casos de corrupción na sanidade catalá e que acabou sendo unha revista gratuíta distribuída por toda Cataluña. Tamén son coautora do libro Artur Mas: Dónde está mi dinero?, entre outras publicacións. Ata o de agora manterame á marxe de proxectos políticos, pero o momento actual, a indignación e constantes inxustizas que afectan de maneira brutal á nosa sociedade, fixéronme embarcar neste proxecto colectivo.

Estou convencida de que hai que acabar co goberno de dereitas que temos e construír unha forma de facer política que loite polo ben común. Traballar moito non me asusta e esperar non entra nos meus plans. Creo que a forza está na xente, na rúa. O 15M marcou unha nova fase na miña vida: desde entón aposto por implicarme activamente e consolidar o cambio por un ben común.

Comparte o meu perfil