Fèlix Alonso Candidatura por Tarragona

Fèlix Alonso

Nacín o 8 de agosto de 1959 en Barcelona. Son licenciado en Xeografía e Historia e aos 17 anos empecei a traballar de periodista no vespertino Catalunya Express. Desde entón, sempre estiven ligado ao mundo da prensa, así como ao activismo social desde o movemento veciñal e as institucións. Son membro fundador do Sindicato de Periodistas, participei nas negociacións que abriron a porta a que os fotógrafos entrasen no cadro de persoal en todos os diarios, e defendín aos traballadores en peches de medios de comunicación. A miña vida política comezou aos 16 anos, cando me afiliei á Juventud Comunista de Catalunya. Posteriormente participei na fundación de EUiA e, en 2007, de Alternativa Altafulla, formación coa que cheguei á alcaldía do municipio en 2011. En 2006 fun designado Director Xeral de Relacións Institucionais da Generalitat. Poño agora a miña capacidade e experiencia de diálogo, negociación e xestión ao servizo dunha candidatura coa que quero traballar para que a voz de Tarragona se escoite. Quero loitar polas persoas e por un territorio que foi vítima do abandono institucional e que sofre ameazas como o macroproxecto Barcelona World, ao que me opuxen desde a alcaldía de Altafulla.

Comparte o meu perfil