Josep Vendrell Gardeñes Barcelona hautagaitza

Josep Vendrell Gardeñes

Camarasan (Lleidan) jaio nintzen, 1968an. Historian lizentziatua naiz. PSUCren kide egin nintzen 1986an. 1989-1990 urteetan, hainbat eginkizunez arduratu nintzen LKren Lleidako Lurren eskualde arteko batasun-zerbitzuen arduradunen batasunean eta Kataluniako Gazte Komunisten barruan. 1991tik 1996ra, Jóves amb Iniciativa-ren koordinatzaile nazionala izan nintzen. 1996tik 2003ra, ICVren Nazioarteko Harremanen eta Komunikazioaren arduradun izan nintzen. Horrez gain, Joan Saura consellerren kabineteko burua izan nintzen Kataluniako Generalitat-en Erakunde Harremanen eta Parte-hartzeen Sailean (2003-2006) eta Erakunde Harremanen eta Parte-hartzeen idazkari (2006-2010). 2011tk 2015era, ICV-EUiA-ko diputatua izan nintzen Kataluniako Parlamentuan.
Hauteskunde hauetara aurkeztuko naiz alderdi-bitasuna desagerrarazteko eta aldaketa politikoan aurrerapausoak emateko, herritarrentzako gizarte eskubideak berreskuratzeko, eta Kataluniaren eta Espainiaren artean dagoen gatazka politikoa desblokeatzeko, erreferenduma eginez.

Partekatu nire profila