Teresa Arévalo Caraballo Candidatura per Albacete

Teresa Arévalo Caraballo

Vaig néixer a Ciudad Real fa 34 anys. Vaig créixer al poble de Miguelturra, i després de superar la prova d’accés a la universitat em vaig traslladar a Madrid per fer els meus estudis. La situació precària, que ens afecta a tants en aquest país, em va obligar a tornar al poble. Durant la meva adolescència vaig participar de manera puntual en mobilitzacions estudiantils, però no va ser fins a la meva arribada a la Facultat de Ciències Polítiques de la Complutense quan vaig començar a implicar-me activament en la militància política i en els moviments socials. El meu activisme polític sempre ha tingut com a objectiu lluitar per una societat més justa i amb oportunitats per a tothom. Per mi la política és l’instrument amb el qual fer i pensar aquesta vida millor per a la ciutadania. A més a més, aquesta implicació en la política em va permetre conèixer els que ja no han deixat de ser els meus companys i companyes, amb qui vaig aprendre que només les alternatives col·lectives i compartides poden canviar la vida de la gent.