Marta Sibina Camps Candidatura per Girona

Marta Sibina Camps

Vaig néixer a Breda, Girona, el 15-M de 1973. Actualment, treballo com a infermera i sóc diplomada amb postgrau d’especialitat en quirúrgica. Sóc fundadora de la revista Cafèambllet, una publicació local que va destapar diversos casos de corrupció a la sanitat catalana i que va acabar sent una revista gratuïta distribuïda per tot Catalunya. També sóc coautora del llibre Artur Mas: On són els meus diners?, entre altres publicacions. Fins ara m’havia mantingut al marge de projectes polítics, però el moment actual, la indignació i les constants injustícies que afecten de manera brutal la nostra societat han fet que m’embarqués en aquest projecte col·lectiu.

Estic convençuda que cal posar fi al govern de dretes que tenim i construir una forma de fer política que lluiti pel bé comú. Treballar molt no em fa por i esperar no entra en els meus plans. Crec que la força està en la gent, al carrer. El 15-M va marcar una nova fase en la meva vida: des d’aleshores aposto per implicar-me activament i consolidar el canvi per un bé comú.