María Auxiliadora Honorato Candidatura per Sevilla

María Auxiliadora Honorato

Vaig néixer a Cadis, on vaig viure fins que vaig venir a Sevilla per estudiar Dret a la Universitat de Sevilla. Aquí em vaig llicenciar, i més tard em vaig presentar a les oposicions per al Cos Superior d’Administradors de la Junta d’Andalusia. El 2002 les vaig aprovar i em vaig incorporar a la feina com a funcionària. Tanmateix, les dinàmiques dins de les institucions no eren com me les havia imaginat des de fora, de manera que vaig decidir començar a implicar-me en col·lectius en defensa de drets i estudiar Antropologia. Em vaig llicenciar en aquesta carrera el 2012. També he tingut un paper molt actiu en mobilitzacions en defensa dels serveis públics des de la Junta d’Andalusia, ja que, sense garantir la gestió pública directa dels serveis públics, els drets de la ciutadania i el mateix estat democràtic i de dret es posen en perill. Aquest esperit és el que m’ha portat a implicar-me en aquest projecte.