Juana Caro Candidatura per Ciudad Real

Juana Caro

Vaig néixer el 1971, sóc de Valdepeñas i mare de dues filles. Em vaig diplomar en Graduat Social, em vaig llicenciar en Filosofia i Lletres, en l’especialitat de Pedagogia, per la Universitat de Granada, i vaig obtenir el Diploma Superior en Mediació Social Intercultural a la Universitat Complutense de Madrid.

He desenvolupat la meva activitat docent des de l’any 2003 en diferents centres. En l’actualitat treballo a l’IES Comendador Juan de Távora, de Puertollano, on col·laboro activament amb els recursos de l’entorn, especialment amb el Centre de la Dona en el paper de conscienciació i sensibilització que desenvolupa en la localitat respecte a la violència de gènere, assetjament, etcètera.

La meva trajectòria política també comença el 2003, com a responsable de l’Àrea de Joventut i de Dona de l’Assemblea Local d’IU, de la qual sóc la coordinadora actual. Sóc regidora de l’Ajuntament de Valdepeñas per IU-Ganemos des de les eleccions municipals del 2015; vaig ser escollida mitjançant primàries obertes com a candidata al Congrés dels Diputats per IU – Unidad Popular per Ciudad Real en les passades eleccions del 20-D.

He encapçalat concentracions durant mesos per denunciar retallades en matèria d’assistència a dones maltractades; sóc participant activa de la Marea Verda (promotora de la Plataforma en Defensa de l’Escola Pública de Valdepeñas); he denunciat les retallades en Atenció Primerenca a la comarca de Valdepeñas, i sóc membre de la Junta de Personal Docent de Ciudad Real com a representant de CCOO.