Jaume Moya i Matas Candidatura per Lleida

Jaume Moya i Matas

Vaig néixer a Barcelona el 1972 i des de fa deu anys visc a Florejacs, comarca de la Segarra. Em vaig llicenciar en Dret, tinc un postgrau en Gestió Immobiliària i sóc procurador dels tribunals des del 1996. A Cervera sóc impulsor del col·lectiu de professionals Conscients. He estat membre de la Comissió de Política Lingüística del Col·legi de Procuradors de Barcelona, i secretari de diverses entitats com Torrefeta i Florejacs per la Independència, el Fòrum Espitllera o la Fundació Jordi Cases i Llebot. També he estat coordinador de l’ANC a la comarca de la Segarra, portaveu de la Plataforma Aturem el Fracking i promotor de la plataforma Multireferèndum. Com a activista cultural, he publicat el llibre Els castells de la Segarra, he dirigit set edicions de la Fira de Florejacs i he participat en diversos projectes de divulgació de la cultura i el patrimoni local. Durant l’XI legislatura vaig ser diputat al Congrés per les Terres de Lleida, Pirineu i l’Aran, i vaig participar activament en les comissions de Justícia i Agricultura, Alimentació i Medi Ambient.