Fèlix Alonso Candidatura per Tarragona

Fèlix Alonso

Vaig néixer el 8 d’agost del 1959 a Barcelona. Sóc llicenciat en Geografia i Història, i als 17 anys vaig començar a treballar de periodista en el vespertí Catalunya Express. Des de llavors, sempre he estat lligat al món de la premsa, així com a l’activisme social des del moviment veïnal i les institucions. Sóc membre fundador del Sindicat de Periodistes, vaig participar en les negociacions que van obrir la porta perquè els fotògrafs entressin en plantilla a tots els diaris, i vaig defensar els treballadors en tancaments de mitjans de comunicació.

La meva vida política va començar als 16 anys, quan em vaig afiliar a la Joventut Comunista de Catalunya. Posteriorment, vaig participar en la fundació d’EUiA i, el 2007, d’Alternativa Altafulla, formació amb què vaig arribar a l’alcaldia del municipi el 2011. El 2006 vaig ser designat director general de Relacions Institucionals de la Generalitat.

Poso ara la meva experiència i capacitat de diàleg, negociació i gestió al servei d’una candidatura amb què vull treballar perquè la veu de Tarragona s’escolti. Vull lluitar per les persones i per un territori que ha estat víctima de l’abandonament institucional, a més de patir amenaces com el macroprojecte Barcelona World, al qual m’he oposat des de l’alcaldia d’Altafulla.