David Bruzos Candidatura per Ourense

David Bruzos

Sóc d’Ourense i tinc 36 anys. He viscut al barri d’As Lagoas la major part de la meva vida. Sóc pare de dues preciositats de dos anys i un mes. Als 18 anys me’n vaig anar a Compostela per estudiar la llicenciatura de Química, i anys més tard vaig fer un Postgrau en Física Aplicada. Fa dotze anys que sóc professor de Física i Química, encara que els últims dos anys he dedicat gran part de la meva feina a la defensa de l’ensenyament públic gallec, laic i igualitari.

Vaig participar a Nunca Máis, a la Comissió de Denúncia de Galícia, en els moviments anti-LOE, en l’Assemblea per un Habitatge Digne, la Plataforma Gallega Antitransgènics o a la Xarxa Gallega de Consum Responsable. Comparteixo diversos projectes socials, culturals i ecologistes, tant en l’àmbit local com gallec, amb altres persones que també creuen en l’autogestió i en el bé comú. Vaig tenir la sort de conèixer Chiapas, Oaxaca i Cisjordània com a part de projectes de cooperació i observació dels drets humans.

Fem una crida a tot el món no només a somiar, sinó a quelcom més simple i definitiu: desperteu-vos!

Sostre, terra, feina, pa, salut, educació, independència, democràcia, llibertat, justícia i pau. I, per descomptat, manar obeint!