Carlos Martín San Román Candidatura per Ávila

Carlos Martín San Román

Vaig néixer el 20 de setembre de 1957 a Àvila. Estic casat i tinc dos fills i tres néts. Vaig cursar estudis de Psicologia a la Universitat de Salamanca i a la UNED. Sóc gestor d’instal·lacions juvenils i treballo com a governant a la residència juvenil Arturo Duperier de la Junta de Castella i Lleó, a Àvila.

Vaig participar en la lluita contra la dictadura des de la facultat els anys 1974-1976, a Salamanca. Vaig començar a treballar el 1977, i els meus companys em van escollir per negociar el primer conveni col·lectiu provincial de comerç d’Àvila de l’època democràtica.

Als anys vuitanta vaig ser membre de l’Executiva Provincial de CCOO d’Àvila; paral·lelament, vaig contribuir a la creació del primer grup ecologista d’Àvila: el col·lectiu Cantueso.

El 1986 em vaig incorporar com a independent a IU d’Àvila, organització que vaig abandonar quan Anguita va deixar de ser-ne coordinador general. Des de llavors, he participat en els grups ciutadans d’Àvila, sempre com a independent.

El 2007 sorgeix Trato Ciudadano. Una experiència de trobada de diferents persones unides per la necessitat de la paraula, per fer un diagnòstic de la realitat de la ciutat des d’un punt de vista global: polític, econòmic, artístic, cultural…

Al gener del 2014 em vaig inscriure a Podemos per poder participar en les primàries per a la candidatura de les eleccions europees. Al juny del mateix any vam formar el cercle Podemos Àvila, en què participo des de llavors.