Teresa Arévalo Caraballo Candidatura por Albacete

Teresa Arévalo Caraballo

Nací en Ciudad Real hai 34 años. Crecí nel llugar de Miguelturra y depués d’aprobar la prueba d’accesu a la universidá marché pa Madrid pa facer los mios estudios. La situación precaria, que nos afecta a tantos nesti país, obligóme a volver pal pueblu. Desde la mio adolescencia participé de manera puntual en movilizaciones estudiantiles, pero nun ye hasta la mio llegada a la Facultá de Ciencies Polítiques de la Complutense cuando escomienzo a implicame activamente na militancia política y nos movimientos sociales. El mio activismu políticu tuvo siempre como oxetivu lluchar por una sociedá más xusta y con oportunidaes pa toos. Pa mi la política ye l’instrumentu col que facer y pensar esa vida meyor pa la ciudadanía. Amás, esa implicación na política permitióme conocer a los que yá nunca dexaron de ser los mios compañeros y les mios compañeres, colos qu’aprendí que solo les alternatives colectives y compartíes pueden cambiar les vides de la xente.

Comparti’l mio perfil