Rosana Pastor Muñoz Candidatura por Valencia

Rosana Pastor Muñoz

Nací n’Alboraia, en corazón de la güerta valenciana, en 1960. Desde l’adolescencia, prestáronme’l teatru y la política: poneme nel sitiu d’otros. Llicencié na Escuela d’arte Dramáticu de Valencia (ESAD) y entendí qu’esa yera la mio forma d’incidir en mundu. Trabayé en teatru, en cine y en televisión. El cine abrióme a la conciencia social al traviés de la mio participación en Tierra y Libertad, de Ken Loach, pola qu’amás gané un Goya como meyor actriz revelación en 1996. Desde entós, esa conciencia social vivió comigo. La mio actividá profesional llevóme a participar en numeroses obres de teatru y en más d’una cincuentena de producciones cinematográfiques y audiovisuales, nacionales y internacionales; fui candidata a otros dos premios Goya y obtuvi distintos galardones pol mio trabayu como actriz. Entamé nel campu de la dirección con un documental sobre Blasco Ibáñez y la Primer Guerra Mundial y arrenuncié a dirixir el mio primer llargometraxe de ficción depués de ser escoyida como diputada. Una de les esperiencies que más me marcaron na mio traxectoria personal foi la mio implicación na defensa de los derechos de distintos colectivos ciudadanos y la mio participación na Plataforma d’artistes contra la Guerra.

La vida regalóme’l privilexu d’ocupar un escañu d’esti Congresu pa poner el mio trabayu al serviciu de la colectividá.

Comparti’l mio perfil