Rosa María Artal Candidatura por Zaragoza

Rosa María Artal

Nací en Zaragoza en 1949. Soi periodista y escritora. Llicencié en Ciencies de la Información pola Universidá Complutense de Madrid, tamién cursé estudios de Socioloxía y Ciencies Polítiques.

Desenrollé una amplia carrera en televisión, radio y prensa. En RTVE, como presentadora d’informativos y una de les reporteres clásiques d’Informe Semanal. Pa esti programa cubrí importantes acontecimientos como la cayida del Muriu de Berlín. Radio imaxinativa de nueche en RNE. Corresponsal d’El País n’Aragón, nos comienzos. Columnista d’eldiario.es desde la so fundación, de CTXT.es, y previamente d’El País y Público. Toi mui presente en redes sociales y soi autora del blogue El Periscopio.

Publiqué una decena llibros, de lliteratura y d’ensayu. Destaquen Diario de una mujer alta (2001), 11M-14M, Onda expansiva (2004), La energía liberada, el estallido social de un mundo en crisis (2011), y Reacciona (2011), que, con varios autores y José Luis Sampedro a la cabeza, coordiné. Foi l’ensayu español más vendíu aquel añu faciendo referencia al 15M.

Ye urxente invertir la peligrosa sienda d’involución y de desigualdá que nos arrastra y quiero comprometeme nel intentu de virar el rumbu. Creo que quien meyor puede facelo nesti momentu ye Podemos. Y axuntéme a les llistes de Xuníos Podemos como independiente. Espero que munchos más vengan a collaborar nesti deséu.

Comparti’l mio perfil