Pedro Arrojo Agudo Candidatura por Zaragoza

Pedro Arrojo Agudo

Soi doctor en Ciencies Físiques y profesor eméritu d’Análisis Económicu de la Universidá de Zaragoza. La mio investigación, centrada na economía y na xestión del agua, desenrollóse en setenta libros y en más de cien artículos científicos.

Durante doce años, fui miembru del comité científicu del Programa MAB de la UNESCO. Fui Presidente de la Fundación Nueva Cultura del Agua, de los dos primeros Congresos Ibéricos sobre Planificación y Xestión d’Agua (Zaragoza, 1998, y Oporto, 2000) y del Alcuentru Llatinoamericanu pola Nueva Cultura del Agua (Fortaleza, Brasil, 2005). Promoví la Declaración Europea pola Nueva Cultura del Agua, firmada por cien científicos de la Unión Europea y dirixí’l Foru Éticu del Agua, na Expo sobre Agua y Sostenibilidá (Zaragoza, 2008).

En 2003 recibí’l Premiu Goldman de Medio Ambiente; en 2004, el Memorial Xuan XXIII pola Paz; en 2006, la Medalla al Méritu Universitariu de la Universidá Veracruzana (México); y, en 2011, el nombramientu de Profesor Honorariu de la Universidá Nacional d’Inxeniería del Perú.

Comparti’l mio perfil