Lucía Martín González Candidatura por Barcelona

Lucía Martín González

Nací en Lugo en 1979, soi inxeniera química y tengo estudios de doctoráu en Ciencies Ambientales. El mio primer contactu colos movimientos sociales foi nel Ateneu Candela de Terrassa, onde participé en diferentes actividaes y seminarios de formación. Más alantre participé con entusiasmu nes manifestaciones de V de Vivienda de Barcelona y nel 2009, formé parte del grupu impulsor de la Plataforma d’afectados pola Hipoteca en Barcelona. Desde entós participé en munches y diferentes xeres dientro d’esti movimientu. Actualmente dedícome a la inspección de plantes de tratamientu de residuos y soi investigadora precaria na UAB, onde estudio procesos biolóxicos pa eliminar contaminantes del medio ambiente.

El movimientu pol derechu a la vivienda foi la mio escuela, nél aprendí que cuando la xente normal s’alcuentra, s’axunta y s’empodera, ye posible tresformar la resignación y el mieu en victories. Preséntome como candidata a les elecciones porque considero que’l ciclu electoral qu’entamó’l 24M abre una posibilidá de cambéu a nivel institucional, una rendixa pa facer realidá munches de les reivindicaciones qu’esiximos desde va tiempu.

Comparti’l mio perfil