Juana Caro Candidatura por Ciudad Real

Juana Caro

Nací en 1971, soi valdepeñera y madre de dos fíes. Diplomé en Graduáu Social, llicencié en Filosofía y Lletres, na so especialidá de Pedagoxía, pola Universidá de Granada, y obtuvi’l Diploma Superior en Mediación Social Intercultural na Universidá Complutense de Madrid.

Desenrollé la mio actividá docente desde l’añu 2003 en diferentes centros. Na actualidá trabayo nel IES Comendador Juan de Távora, de Puertollano, onde collaboro activamente colos recursos de la contorna, n’especial col Centru de la Muyer nel papel de concienciación y sensibilización que desenrolla na localidá, respecto a violencia de xéneru, acosu, etcétera.

La mio traxectoria política tamién escomienza en 2003, como responsable del Aria de Mocedá y de Muyer de l’Asemblea Local d’IU, de la que soi la so actual coordinadora. Soi conceyala del conceyu de Valdepeñas por IU – Ganemos nes elecciones locales del 2015, fui escoyida mediante primaries abiertes como candidata al Congresu de los Diputaos por IU – Unidad Popular por Ciudad Real nes pasaes elecciones del 20D.

Encabecé concentraciones durante meses pa denunciar recortes en materia d’asistencia a muyeres maltrataes, soi participante activa de la Marea Verde (Promotora de la Plataforma en Defensa de la Escuela Pública de Valdepeñas), denuncié los recortes n’Atención Temprana na comarca de Valdepeñas, y soi miembru de la Xunta de Personal Docente de Ciudad Real como representante de CC.OO.

Comparti’l mio perfil