Jaume Moya i Matas Candidatura por Lleida

Jaume Moya i Matas

Nací en Barcelona en 1972 y desde va diez años vivo en Florejacs, comarca de la Segarra. Llicencié en Derechu, tengo un posgráu en Xestión Inmobiliaria y soi procurador de los tribunales desde 1996. En Cervera, soi impulsor del colectivu de profesionales Conscients. Fui miembru de la Comisión de Política Llingüística del Colexu de Procuradores de Barcelona y secretariu de diverses entidaes como Torrefeta i Florejacs per la Independència, el Fòrum Espitllera o la Fundació Jordi Cases i Llebot. Tamién fui coordinador de l’ANC na comarca de Segarra, portavoz de la Plataforma Aturem el Fràcking y promotor de la plataforma Multireferèndum. Como activista cultural, publiqué’l llibru Els castells de la Segarra, dirixí siete ediciones de la Fira de Florejacs y participé en diversos proxectos de divulgación de la cultura y el patrimoniu local. Durante la XI Lexislatura fui diputáu al Congresu poles Terres de Lleida, Pirineu i l’Aran, participé activamente nes comisiones de Xusticia y d’Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente. La mio motivación política fundaméntase na xusticia social, la participación ciudadana, la dignidá de la identidá propia, el respetu a la diferencia y la defensa de la cultura y la educación. Toi comprometíu cola preservación del medio y el paisaxe, l’equilibriu territorial y el desenrollu rural. Afronto’l retu de superar los modelos neoliberales pa construir una sociedá meyor con una ciudadanía feliz.

Comparti’l mio perfil