Fèlix Alonso Candidatura por Tarragona

Fèlix Alonso

Nací’l 8 d’agostu de 1959 en Barcelona. Soi llicenciáu en Xeografía y Historia y a los 17 años escomencé trabayar de periodista nel vespertín Catalunya Express. Desde entós, siempre tuvi lligáu al mundu de la prensa, asina como al activismu social desde’l movimientu vecinal y les instituciones. Soi miembru fundador del Sindicatu de Periodistes, participé nes negociaciones qu’abrieron la puerta a que los fotógrafos entrasen en plantilla en tolos diarios, y defendí a los trabayadores en cierres de medios de comunicación. La mio vida política empezó a los 16 años, cuando m’afilié a la Mocedá Comunista de Catalunya. Posteriormente participé na fundación d’EUiA y, en 2007, d’Alternativa Altafulla, formación cola que llegué a l’alcaldía del conceyu en 2011. En 2006 designáronme director Xeneral de Rellaciones Institucionales de la Generalitat. Pongo agora la mio capacidá y esperiencia de diálogu, de negociación y de xestión al serviciu d’una candidatura cola que quiero trabayar pa que la voz de Tarragona s’escuche. Quiero lluchar poles persones y por un territoriu que foi víctima del abandonu institucional y que sufre amenaces como’l macroproxectu Barcelona World, al que yá m’opusi desde l’alcaldía d’Altafulla.

Comparti’l mio perfil