Carlos Martín San Román Candidatura por Ávila

Carlos Martín San Román

Nací’l 20 de setiembre de 1957 n’Ávila. Toi casáu y tengo dos fíos y trés nietos. Cursé estudios de Psicoloxía na Universidá de Salamanca y na UNED. Soi xestor d’instalaciones moces y trabayo como gobernante na residencia de mozos Arturo Duperier de la Junta de Castiella y Llión, n’Ávila.

Participé na llucha contra la Dictadura desde la facultá nos años 1974-1976, en Salamanca. Entamé trabayar en 1977, y los mios compañeros escoyéronme pa negociar el primer conveniu colectivu provincial de comerciu d’Ávila de la dómina democrática.

Nos años ochenta fui miembru de la Executiva Provincial de CC.OO. d’Ávila; paralelamente, contribuí a la creación del primer grupu ecoloxista d’Ávila: el colectivu Cantueso.

En 1986, incorporéme como independiente n’IU d’Ávila, organización qu’abandoné cuando Anguita dexó de ser coordinador xeneral.

Desde entós participé nos grupos ciudadanos d’Ávila, siempre como independiente.

En 2007 surde Trato Ciudadano. Una esperiencia d’alcuentru de distintes persones uníes pola necesidá de la palabra, pa facer un diagnósticu de la realidá de la ciudá desde un puntu de vista global: políticu, económicu, artísticu, cultural…

En xineru del 2014 inscribíme en Podemos pa poder participar nes primaries pa la candidatura de les elecciones europees. En xunu d’esi añu formamos el círculu Podemos Ávila, nel que participo desde entós.

Comparti’l mio perfil