Sònia Farré Candidatura per Barcelona

Sònia Farré

Naixié a Hospitalet de Llobregat en 1976. Soi profesora de catalán en secundaria y soi estada monitora d’ocio voluntaria per 13 anyos. M’estrené en l’activismo a resultas d’o 15M a Sant Joan Despí. Una mica dimpués pasé a formar parte d’a Plataforma Auditoría Ciudadana d’a Deuda pa desmontar lo discurso d’os retallos, depurar responsabilidatz, treballar per la transparencia y per lo empoderamento ciudadano. Formo parte d’o equipo que empenta lo proyecto d’os Observatorios Ciudadanos Municipals, que ha recibiu lo premio Memorial per a Pau, de l’asociación Vidal y Llecha. He participau en os volumens, Per qué no hemos de pagar la deuta? Razons e alternativas, e Educacions. 40 veus sobre educació i societat. Soi miembro d’o Proceso Constituyente perque cuento que dreitos socials y dreitos nacionals han d’ir d’a man. Participo en En Comú Podem perque estoi que cal consolidar nuevas ferramientas e nuevas formas de fer politica pa seguir transformando lo mundo.

Comparte lo mío perfil