Rosana Pastor Muñoz Candidatura per Valencia

Rosana Pastor Muñoz

Naixié a Alboraia, en o corazón d’a huerta valenciana, en 1960. Dende l’adolescencia, me fació goi lo teatro e la politica: meter-me en la piel d’atros. Me licencié en a Escuela d’Arte Dramatico de Valencia (ESAD) e entendié que ixa yera la mía forma d’incidir en o mundo. He treballau en teatro, en cinema e a la televisión. Lo cinema m’ubrió a la consciencia social a traviés d’a mía participación en Tierra y Libertat, de Ken Loach, per lo que amés gané un Goya como millor actriz revelación en 1996. Dende alavez, ixa consciencia social ha viviu con yo. La mía actividat profesional m’ha levau a participar en buenacosa d’obras de teatro e en més d’una cinquantena de produccions cinematograficas e audiovisuals, nacionals e internacionals; soi estada candidata a atros dos premios Goya e he obteniu distintos galardons per lo mío treballo como actriz. M’he iniciau en o campo d’a dirección con un documental sobre Blasco Ibáñez e la Primer Guerra Mundial e he renunciau a dirichir lo mío primer largometrache de ficción dimpués d’estar trigada como diputada. Una d’as experiencias que més han marcau la mía trayectoria personal ye estada la mía implicación en a defensa d’os dreitos de distintos colectivos ciudadanos e la mía participación en a Plataforma d’Artistas cuentra la Guerra.

La vida m’ha regalau lo privilechio d’ocupar un escanyo d’iste Congreso pa meter lo mío treballo a lo servicio d’a colectividat.

Comparte lo mío perfil