Meri Pita Candidatura per Las Palmas

Meri Pita

Soi naixida de Las Palmas de Gran Canaria. De quatre chirmans en soi la segunda e la unica zagala. Facié los míos estudios en un colechio e un instituto publicos e a la Escuela de Machisterio.

En zaguerías d’os anyos setanta entré a militar en as choventutz de celulas comunistas y desenrollé la mía formación politica a lo costau de feguras d’a talla de Fernando Sagaseta, Joaquín Sagaseta u Pedro Limiñana. Fue una d’as fundadoras d’o grupo de teatro popular Manticore. Treballé chunto a companyers e companyeras en ls eleccions chenerals e locals que auparon a la UPC a l’alcaldía de Las Palmas de Gran Canaria e la elección como parlamentario de Fernando Sagaseta.

En 1984 aprebé oposicions e ingresé en l’Administración de Chusticia como emplegada publica, an fue trigada per l’asemblea de treballadors como primer candidata en as primeras eleccions a Órganos de Representación en 1987. En los anyos novanta fue candidata per IUC de conchunta con Fernando Sagaseta e Margarita Etala a las eleccions chenerals y locals.

Soi una firme defensora d’a unidat d’acción d’a clase treballadera a traviés d’a luita activa, participo en proyectos unitarios como la coordinadora de solidaridat obrera e la compleganza arredol d’ixa ideya se concreta en a creación d’a Coordinadora Sindical Canaria, que empenta e concreta la manifestación unitaria d’o pasau 1 de Mayo, Día d’o Treballador.

Comparte lo mío perfil