Lucía Martín González Candidatura per Barcelona

Lucía Martín González

Soi naixida de Lugo en 1979, soi incheniera quimica e tiengo estudios de doctorau en Ciencias ambientals. Lo mío primer contacto con os movimientos socials fue a l’Ateneu Candela de Terrasa, an participé en diferents actividatz e seminarios de formación. Dimpués participé con entusiasmo en as manifestacions de V de Vivienda de Barcelona e en lo 2009, formé parte d’o grupo que empentó la Plataforma de Afectados por la Hipoteca. Dende alavez he participau en muitas e diferents fayenas dintro d’iste movimiento. Agora me dedico a la inspección de plantas de tratamiento de residuos e soi investigadora precaria a la UAB, an que estudeo procesos biolochicos pa eliminar contaminants d’o medio ambient.

Lo movimiento per lo dreito a la vivienda ye estau la mía escuela, en lo que he aprendiu que quan la chent normal se troba, s’achunta e s’empodera, ye posible transformar la resignación e lo miedo en victorias. Me presento como candidata a las eleccions perque estoi que lo ciclo electoral que principió lo 24M ubre una posibilidat pa un cambio a un nivel institucional, una esperanza pa fer realidat muitas d’as reivindicacions que exichimos dende fa tiempo.

Comparte lo mío perfil