Juana Caro Candidatura per Ciudad Real

Juana Caro

Naixié en 1971, soi valdepenyera e mai de dos fillas. Me diplomé en Graduau Social, me licencié en Filosofía e Letras, en a suya especialidat de Pedagochía, per la Universidat de Granada, e obtenié lo Diploma Superior en Mediación Social Intercultural en a Universidat Complutense de Madrid.

He desenrollau la mía actividat docent dende l’anyo 2003 en diferents centros. En l’actualidat treballo en o IES Comendador Juan de Távora, de Puertollano, an colaboro activament con es recursos d’o entorno, en especial con o Centro d’a Muller en o papel de concienciación y sensibilización que desenrolla en la localidat, respective a violencia de chenero, acoso, etcetera.

La mía trayectoria politica tamién prencipia en 2003, como responsable de l’Aria de Choventut e de Muller de l’Asemblea Local d’IU, d’o que soi la suya actual coordinadora. Soi rechidora d’o concello de Valdepeñas per IU Ganemos en as eleccions municipals de 2015, fue trigada per medio de primarias ubiertas como candidata a lo Congreso d’os Deputaus por IU – Unidat Popular per Ciudat Real en as pasadas eleccions d’o 20A.

He liderau concentracions per meses pa denunciar retallos en materia d’asistencia a mullers maltratadas, participo activament en a Marea Verde (Promotora d’a Plataforma en Defensa d’a Escuela Publica de Valdepeñas), he denunciau es retallos en Atención Temprana en a comarca de Valdepeñas, e soi miembro d’a Chunta de Personal Docent de Ciudad Real como representant de CC.OO.

Comparte lo mío perfil