Fèlix Alonso Candidatura per Tarragona

Fèlix Alonso

Naixié lo 8 d’agosto de 1959 a Barcelona. Soi licenciau en Cheografía e Historia e a los 17 anyos principié a treballar de periodista en o vespertino Catalunya Express. Dende alavez, siempre soi estau relacionau con o mundo d’a prensa, asinas como a l’activismo social dende lo movimiento vecinal e las institucions. Soi miembro fundador d’o Sindicato de Periodistas, participé en as negociacions que ubrión la puerta a que los fotografos entrasen en plantilla en totz es diarios, y defendié es treballadors en tancaduras de medios de comunicación. La mía vida politica encomenzó con 16 anyos, quan m’afillé a la Choventut Comunista de Catalunya. Dimpués participé en a fundación d’EUiA y, en 2007, d’Alternativa Altafulla, formación con a que arribé a estar alcalde d’o municipio en 2011. En 2006 fue designau Director Cheneral de Relacions Institucionals de la Generalitat. Meto agora la mía capacidat e experiencia de dialogo, negociación e chestión a lo servicio d’una candidatura con a que quiero treballar pa que a voz de Tarragona s’ascuite. Quiero luitar per las personas e per un territorio que ye estau victima de l’abandono institucional e que sufre menazas como lo macroproyecto Barcelona World, a lo que m’he oposau dende l’alcaldía d’Altafulla.

Comparte lo mío perfil