David Bruzos Candidatura per Ourense

David Bruzos

Soi orensano e tiengo 36 anyos. Vivié en o barrio d’as Lagoas la mayor parte d’a mía vida. Soi pai de dos fermosuras de dos anyos e d’un mes. A los deciueito anyos me’n fue ta Compostela pa estudiar la licenciatura de Quimica e anyos més tarde me postgradué en Fisica Aplicada. Fa 12 anyos que soi profesor de Fisica e Quimica, encara que en os zaguers dos anyos he dedicau gran parte d’o mío treballo a la defensa d’a ensinyanza publica gallega, laica e igualitaria.

Participé en Nunca Máis, en a Comisión de Denuncia de Galiza, en os movimientos anti-LOBE, en l’asemblea per una vivienda digna, la Plataforma gallega antitranschenicos u en o Rete gallego de consumo responsable. Comparto diversos proyectos socials, culturals e ecolochistas, tanto a un grau local como gallego, con atras personas que tamién creyen en l’autochestión e en lo bien común. Tenié la suerte de conoixer Chiapas, Oaxaca e Cisjordania como parte de proyectos de cooperación e observación d’os dreitos humans.

Femos un grito a tota la chent, no només a soniar, sino a una cosa més simple e definitiva: despertar!

Teito, tierra, treballo, pan, salut, educación, independencia, democracia, libertat, chusticia e paz. E, prou que si, mandar obedecendo!

Comparte lo mío perfil