Carlos Martín San Román Candidatura per Ávila

Carlos Martín San Román

Naixié lo 20 de setiembre de 1957 a Ávila. Soi casau e tiengo dos fillos e tres nietos. Cursé estudios de Psicolochía en a Universidat de Salamanca y en a UNED. Chestiono instalacions chovenils e treballo como director en a residencia chovenil Arturo Duperier d’a Chunta de Castiella y León, a Ávila.

Participé en a luita cuentra la Dictadura dende la facultat en os anyos 1974-1976, a Salamanca. Principié a treballar en 1977, e los míos companyers me trigón pa negociar lo primer convenio colectivo provincial de comercio d’Ávila d’a epoca democratica.

En os anyos uitanta fue miembro d’a Executiva Provincial de CC.OO. d’Ávila; de vez, contribuyé a la creación d’o primer grupo ecolochista d’Ávila: lo colectivo Cantueso.

En 1986, m’incorporé como independient en IU d’Ávila, organización que abandoné quan Anguita deixó d’estar coordinador cheneral.

Dende alavez he participau en os grupos ciudadanos d’Ávila, siempre como independient.

En 2007 naxe Trato Ciudadano. Una experiencia d’alcuentro de distintas personas unidas per la necesidat d’a parola, pa fer un diagnostico d’a realidat d’a ciudat dende una envista global: politico, economico, artistico, cultural…

En chinero de 2014 m’inscribié en Podemos pa poder participar en as primarias pa la candidatura d’as eleccions europeas. En chunyo d’ixe mesmo anyo formamos lo cerclo Podemos Ávila, en o que participo dende alavez.

Comparte lo mío perfil